Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

heting.se :D

Av Tanya - 29 mars 2012 23:59

Hejsan alla... Pallar egentligen inte blogga nu men jag gör der ändå . . . Idag har jag inte heller gjort så mycket pga vädret... Alltså seriöst jag HATAR regn, jag VÄGRAR gå ut då... Jag har inte ens velat åka och hämta mitt paket från Lush som jag har fått . . . Men imorgon så MÅSTE jag göra det... Haha idag har jag blivit medlem på en ny hemsida, som heter www.heting.se Jag tycker det namnet låter dumt men det är för att man kan rösta på andras bilder & även kommentera. . . Jag hittade en "skit söt" host... Kille där. Jag trodde han var söt, det var tydligen en gammal bild på honom. . . Jag addade honom på skype & jag såg honom en snabbis i cam. Fy så ful han var!! På bilden var han blond & söt och i camen så var han ful och jätte hårig... Ew!!   Nej fy! Såna hatar jag, usch. . . Jag seriöst HATAR fula & äckliga människor. . . Inte att dom är fula & äckliga i sig utan att dom inte gör något åt det! Seriöst gör något åt det, var fräsch och snygg! Se till att dofta gott och så  .


Nej men nu så ska jag gå . . . Åh jag längtar jätte mycket tills jag får min vita Iphone 4S, vilket är på gång btw. . . Men men det är bara att vänta, vad gör man liksom?!  . Ah, nu har jag inte så mycket mer att blogga om, jag ska fortsätta kolla på Ghost Whisperer. . . Men ni får ha det så bra. Sköt om er. /Another Side Of Life!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanya - 23 juni 2012 15:25

Hejsan bloggen! Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, för att jag har vart riktigt dålig på att blogga på den senaste tiden. . . Men jag tappade blogglusten, speciellt när min rosa dator från VAIO hade gått sönder, haha... Men nu är den till...

Av Tanya - 13 juni 2012 02:52

Hej. Ville ba blogga lite snabbt, liksom skriva av mig lite. . . Jag hatar den här världen. Jag önskar att jag aldrig hade blivit född. Varför blev jag ens född för?! Jag var ju ändå bara ett misstag... ett misstag som morsan valde att behålla av någ...

Av Tanya - 6 maj 2012 17:28

Hej hej! Tihi, idag är jag glad!  . Av flera olika anledningar ofc... Den första anledningen är att min känsla om mobilen stämde in! Jag fick min mobil den 2 Maj, men den var helt oanvändbar på grund av att den måste försäkras först och då måste den ...

Av Tanya - 25 april 2012 23:10

Hejsan . . . Jag mår tyvärr inge bra alls. Jag tänker på honom och saknar honom så otroligt mycket... Det känns så otroligt tungt inom mig på grund av all sorg, saknd och smärta som jag bär inom mig varje dag...  Det gör sjukt ont inom mig. Sen du fö...

Av Tanya - 25 april 2012 01:02

Hej. . . Jag orkar egentligen inte blogga om något speciellt. Men jag vill få ut mina känslor. Jag älskar honom fortfarande. . . Justin alltså. Det gör så sjukt ont. Jag ska låta den här låten få tala för sig själv om hur jag egentligen känner för ho...

Ovido - Quiz & Flashcards